Na tomto webe používame súbory cookie, aby sme vám umožnili funkciu objednávania (funkčné cookies) a na analýzu návštěvnosti Google analytics (analytické cookies).
 

 

InformácieInformácie a postup k objednávky

 

Informácie k objednávke pre členov s uhradenou členskou známkou

Táto stránka slúži ako objednávkový systém povolení výhradne pre členov MO SRZ Bánovce!!!

Objednávku môže vykonať len člen, ktorý už má uhradený členský príspevok!!!

 

Objednávku je možné uskutočniť len v počte  1ks na jedného člena. Pokiaľ chcete spraviť objednávku pre viac členov musí byť každá objednávka zvlášť vrátane poštovného! 

Každý je povinný uvádzať správne a aktuálne údaje!!!

 

Postup objednávky pre členov s uhradenou členskou známkou

Postup: 

1. V menu si   zvolíte kategóriu do ktorej patríte, nasledovne :

2. Zvolíte si typ-kombináciu povolenia,ktorá Vám vyhovuje

(napr. miestne kaprové)

Po kliknutí na jednotlivú položku sa Vám zobrazí čo všetko daná položka obsahuje.

3. Pridáte si položku do košíka

4. Pokračovať v objednávke

Po kliknutí na pokračovať v objednávke vyplníte všetky údaje a nezabudnite si navoliť doručenie buď poštou/5€ alebo osobný odber/zdarma. 

5. Vyplnenie údajov

Po vyplnení a zaškrtnutí súhlasu s podmienkami kliknete na náhľad kde máte celý sumár objednávky

6. Kontrola objednávky

Po skontrolovaní objednávky a údajov v náhľade kliknete na tlačidlo záväzne objednať

7. Obdržíte e-mail s prílohou o platbe s QR kódom

V prípade ak nebudete skenovať QR kód ale budete zadávať platbu ručne napríklad cez internetbanking, zvoľte správne číslo účtu tzv. iban,konštantný a variabilný symbol, ktorý budete mať v prílohe v obdržanom e-maily !!!

Upozornenie: vzhľadom na to, že sa v predchádzajúcom roku nezobrazoval QR kód v poštových klientoch najmä na mobilných zariadeniach u každého správne, je potrebné si otvoriť súbor v prílohe.  V prípade ak budete mať akékoľvek problémy s platbou, obráťte sa na nás!

Objednávka bude vybavovaná po obdržaní platby a skontrolovaní údajov. Následne Vám príde informačný e-mail o vybavení objednávky. Povolenie si môžete prevziať po obrdžaní e-mailu a to  v čase

určenom v kolónke "OSOBNÝ ODBER" alebo podľa inštrukcií v informačnom e-maily. Ak ste si zvolili doručenie poštou, bude Vám objednávka doručená na adresu.Objednávky odosielame vo forme doručenky  na adresu trvalého bydliska, ak si želáte zaslať objednávku na inú adresu uveďte to do poznámky.  Pokial platba neprebehne do 14 dní bude objednávka automaticky stornovaná!!!

Prevziať doručenku môže aj osoba, alebo rodinný príslušník s trvalým pobytom na rovnakej adrese!

Lehota na vybavenie povolenia je v prípade nepredvídanej situácie 20 pracovných dní (choroba,technická chyba,pandémia a pod.) avšak povolenia sa bežne spracujú do 1 týždňa a skôr.